vr 1 september 2017 om 06:00
We zoeken een adviseur Algemene Zaken. Je kan solliciteren t.e.m. maandag 2 oktober.
Taken?
- Diverse coördinerende, adviserende, ondersteunende en uitvoerende taken, o.m. op het vlak van intergemeentelijke samenwerkingsverbanden, verzekeringen, socio-economische vergunningen, dossiers voor de gemeenteraad en het college, enz.
- De uitgebreide functieomschrijving kan je opvragen bij onze personeelsdienst
Contract?
Voor deze voltijdse functie voorzien we een vaste benoeming op niveau A1a-A3a.
Loon?
- Brutomaandloon: min. 3.046,98 euro, max. 5.361,85 euro (na 24 jaar anciënniteit). Voor de berekening van je anciënniteit tellen alle gewerkte jaren bij overheidsdiensten volledig mee.
- Extralegale voordelen: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en fietsvergoeding
Voorwaarden om deel te nemen?
- Je hebt minstens één van de volgende diplomas:
- master (licentiaat) rechten
- master (licentiaat) bestuurskunde of overheidsmanagement
- master (licentiaat) politieke en sociale wetenschappen
- Je hebt nog al je burgerlijke en politieke rechten
- De uitgebreide voorwaarden kan je opvragen bij onze personeelsdienst
Selectieprocedure?
Je slaagt voor een niet-vergelijkend aanwervingsexamen. Slaag je, dan leg je nog psychotechnische proeven af en nemen we je op in een werfreserve die drie jaar geldig blijft. Je wordt aangesteld met een proeftijd van één jaar.
Hoe solliciteren?
Bezorg ons je sollicitatiebrief, samen met je curriculum vitae en een kopie van je diploma(s), ten laatste op maandag 2 oktober via e-mail (personeelsdienst@lochristi.be) of post (Dorp-West 52, 9080 Lochristi).