naar inhoud

Begeleider wonen en leven

vr 12 april 2024 om 13:30
Je bent de onmisbare schakel tussen het paramedische team, het animatieteam en de vrijwilligers. Je kennis en expertise zal worden ingezet om de eigen mogelijkheden van de bewoners te optimaliseren.

In woonzorgcentrum Sint Pieter werkt een hechte ploeg, veel collega’s werken hier al jaren. We ondersteunen elkaar op de werkvloer en zijn ervan overtuigd dat tevreden bewoners een rechtstreeks gevolg is van tevreden personeel. Hier zetten we dan ook hard op in. We streven open communicatie na, ontwikkelen een gerichte feedbackcultuur en willen ook steun bieden aan elkaar daar waar nodig.

Takenpakket

  • In overleg met het multidisciplinair team bedenk en organiseer je activiteiten aangepast aan de behoefte van de bewoners
  • Je creatieve aanpak zal worden ingezet om het behoud van functies van de bewoners te stimuleren
  • Tijdens de activiteiten ben je alert voor de reactie en toestand van de bewoners en informeert de collega’s wanneer nodig
  • Ook sta je in voor administratieve taken gerelateerd aan de dienst
  • Je helpt mee bij het opstellen en vormgeven van flyers en andere communicatie naar de bewoners toe

Wat verwachten we van jou

  • Je beschikt over een van volgende diploma’s
    • o secundair onderwijs (ASO, kunstsecundair onderwijs of TSO )
    • o diploma secundair onderwijs, uitgereikt in het zevende specialisatiejaar van het BSO hetzij in de studierichting ‘kinderzorg’, hetzij in de studierichting ‘thuis- en bejaardenzorg’ of gelijkwaardig
    • o je bent in het bezit van een certificaat/getuigschrift van ‘begeleider/animator voor bejaarden’ of ‘begeleider wonen en leven’
  • Ook beschik je over een rijbewijs B
  • Je hebt voeling met de doelgroep en bij voorkeur enige ervaring in de sector
  • Je kan vlot communiceren met de bewoners en hun naasten

Wat mag jij verwachten

 Voor deze deeltijdse (19/38) functie voorzien we een vervangingscontract tot en met 31.12.2024

Je zal verloond worden volgens de loonschaal IFIC 12, alle relevante anciënniteit zal worden meegenomen. Wanneer dit je eerste job is en dus nog geen anciënniteit opgebouwd, dan bedraagt je brutomaandloon € 1.424,33. Wanneer je bijvoorbeeld 12 jaar anciënniteit kan voorleggen dan zal je brutomaandloon € 1.740,96 bedragen

Naast een stabiele tewerkstelling in een dynamische organisatie ontvang je ook tal van extralegale voordelen:

  • een maaltijdcheque van € 8 per gepresteerde werkdag van 7u36
  • tegemoetkoming in de kosten van het openbaar vervoer of een ferme fietsvergoeding van € 0,35 per afgelegde kilometer
  • een fietsbonus die optelt per dag dat je met de fiets komt
  • een afgesloten fietsenstalling met mogelijkheid om je fiets op te laden
  • elke dag verse soep en elke week vers fruit
  • ecocheques
  • vakantiegeld
  • eindejaarstoelage
  • 2e pensioenpijler (meer info via Aanvullend pensioen | Vlaanderen.be)
  • een jaarlijkse sportdag en personeelsfeest
  • de kans om je loopbaan in handen te nemen en je talent verder te ontwikkelen
  • Pluspas, hiermee krijg je korting op activiteiten en in de aangesloten winkels (https://www.pluspas.be/)

Interesse?

Heb je nog vragen of wens je een persoonlijke loonsimulatie, neem vrijblijvend contact op met de personeelsdienst via 09 326 88 08 of jobs@lochristi.be

Solliciteren kan via de link, via mail of post, vermeld duidelijk voor welke vacature je wenst te solliciteren

Personeelsdienst - sollicitatie

Bosdreef 5A

9080 Lochristi

Nieuwsoverzicht

Openingsuren & contact

Personeelsdienst

adres
Bosdreef 5A9080 Lochristi
Stratenplan
Wegbeschrijving
Tel.
09 326 88 08
e-mail
personeelsdienst@lochristi.be

Openingsuren

Vandaag:8 tot 12 uur

De gemeentediensten zijn open op afspraak.

Lees meer artikels over