naar inhoud

Psychosociale hulp & advies voor jongeren

di 12 mei 2020 om 16:00
Door de coronamaatregelen zien chatlijnen een enorme toevloed aan hulpvragen van jongeren. Ook voor hen is deze periode verwarrend en kan er nood zijn aan hulp van buitenaf. Verschillende instanties hebben daarom hun capaciteit uitgebreid om met raad en daad te kunnen bijstaan voor tal van vragen.

Heb je nood aan een babbel? Of zit je met vragen waar niemand jou een antwoord op kan geven? Dan hebben wij voor jou een handig overzichtje opgemaakt van de instanties waar je terecht kan voor psychosociale steun of doodgewoon een luisterend oor.

Awel

Alle kinderen en jongeren kunnen ons anoniem contacteren over alles wat hen bezighoudt. We zijn er voor hen door te luisteren, mee te voelen en mee te denken.

  • Telefoon | 102 | elke dag van 16u tot 22u, behalve op zon- en feestdagen
  • E-mail | brievenbus@awel.be
  • Chat | www.awel.be | elke dag van 18u tot 22u, behalve op zon- en feestdagen

JAC (CAW)

Het JAC helpt jongeren tussen 12 en 25 jaar met nood aan gesprek en advies rond allerlei hulpverleningsvragen.

WAT WAT

WAT WAT is een platform van meer dan 70 organisaties (denk aan Awel, Sensoa, VDAB, Publiq, Child Focus, etc.) die jongeren, op maat van hun leeftijd, willen informeren en leiden naar advies of hulp.

Nieuwsoverzicht
Best ok om even niet ok te zijn

Openingsuren & contact

Jeugddienst

adres
Koning Albertlaan 29B9080 Lochristi
Stratenplan
Wegbeschrijving
Tel.
09 355 65 66
Fax
09 326 08 62
e-mail
jeugd@lochristi.be

Openingsuren

Vandaag gesloten

Onze gemeente- en OCMW-diensten zijn enkel open op afspraak.