naar inhoud
Dit nieuwsbericht is niet actueel.

Deeltijds interieurverzorg(st)er gezocht

vr 8 mei 2020 om 10:46
We zoeken een deeltijdse interieurverzorg(st)er voor 20u, E1-E3, met een vervangingsovereenkomst. Je werkt in de gemeentelijke basisschool voor de duur van de afwezigheid van de te vervangen collega.

Taken

Poetsen lokalen gemeentelijke basisschool Lochristi. Een uitgebreide functiebeschrijving en meer info kan je opvragen bij de personeelsdienst.

Profiel

  • Je hebt een flexibele werkhouding (bij afwezigheid van collega’s worden taken verdeeld, …).
  • Je draagt hygiëne hoog in het vaandel en steekt graag de handen uit de mouwen.
  • Er zijn geen diplomavereisten

Contract

Voor deze deeltijdse (20/38) functie voorzien we een vervangingsovereenkomst.

Loon

  • Jouw brutomaandloon bedraagt min. 1011,76 euro en max. 1263,75 euro. Je kan binnen hetzelfde niveau doorstromen naar hogere salarisschalen.
  • Voor het bepalen van je geldelijke anciënniteit worden overheidsdiensten volledig in aanmerking genomen, relevante privé-ervaring of als zelfstandige voor maximum 6 jaar.
  • Extralegale voordelen: maaltijdcheques (8 euro), vakantiegeld, eindejaarstoelage, hospitalisatieverzekering, tweede pensioenpijler, fietsvergoeding (0,24 eur/km).
  • Zeer gunstige verlofregeling: 33 vakantieverlofdagen en 14 feestdagen per jaar.

Selectieprocedure

Je slaagt voor een selectieproef.

Hoe solliciteren

Bezorg ons je sollicitatiebrief, samen met je curriculum vitae zo snel mogelijk via personeelsdienst@lochristi.be of per post (Dorp-West 52, 9080 Lochristi). Vermeld bij je kandidatuur uitdrukkelijk “interieurverzorg(st)er 20/38 vervanging”.

Meer info?

personeelsdienst@lochristi.be
09 326 88 08

Nieuwsoverzicht
interieurverzorg(st)er gezocht

Openingsuren & contact

Personeelsdienst

adres
Dorp-West 529080 Lochristi
Stratenplan
Wegbeschrijving
Tel.
09 326 88 08
e-mail
personeelsdienst@lochristi.be

Openingsuren

Vandaag:8 tot 12 uur

Onze gemeente- en OCMW-diensten zijn enkel open op afspraak.

Lees meer artikels over