naar inhoud

Administratief medewerker vrijetijdsdiensten gezocht

vr 20 maart 2020 om 10:00
Heb je de cultuurmicrobe te pakken en is klaar en duidelijk communiceren jouw stokpaardje? Dan is deze functie jou op het lijf geschreven!

Onze diensten cultuur & communicatie zijn op zoek naar een voltijds administratief medewerker die zijn/haar enthousiasme kwijt kan in onderstaand takenpakket. Je werkt halftijds voor de dienst cultuur en halftijds voor de dienst communicatie.

 

Takenpakket dienst cultuur

  • Als medewerker van de dienst cultuur ben je verantwoordelijk voor de inhoudelijke uitwerking en praktische uitvoering van specifieke projecten, zoals concerten, festivals, Kunst aan de Gang;
  • Je staat samen met het volledige team in voor de programmatie van het cultuurjaar;
  • Je staat in voor administratieve ondersteuning van de dienst i.f.v. UitPas, ticketverkoop;
  • Je creëert en onderhoudt een goed contact met (lokale) kunstenaars en cultuurliefhebbers, …

 

Takenpakket dienst communicatie

  • Als medewerker van de dienst communicatie ben je verantwoordelijk voor het redactiewerk van het gemeentelijk infomagazine, de verenigingenbrochure en de website;
  • Je ontwerpt pers- en nieuwsberichten;
  • Je werkt occasionele projecten uit;
  • Je staat in voor administratieve ondersteuning van de dienst.

 

Profiel

  • Je engageert je voor de missie van het gemeentebestuur en de diensten Cultuur & Communicatie en hebt voeling met de (lokale) belangen van de doelgroep (socio-culturele verenigingen, theatergezelschappen, inwoners,…)
  • Je bent een talent in organisatie en ondersteuning.
  • Je bent een administratieve duizendpoot
  • Je bent bereid tot avond- en weekendwerk, binnen een flexibel uurrooster.
  • Je bent minstens houder van een diploma hoger secundair onderwijs

 

Aanbod

Voor deze voltijdse (38/38) functie voorzien we een contract voor bepaalde duur.

 

Loon

  • Jouw brutomaandloon bedraagt min.1927,37 euro en max. 3527,59 euro (exclusief haard- en standplaatstoelage). Je kan binnen hetzelfde niveau doorstromen naar hogere salarisschalen.
  • Voor het bepalen van je geldelijke anciënniteit worden overheidsdiensten volledig in aanmerking genomen, relevante privé-ervaring of als zelfstandige voor maximum 6 jaar.
  • Extralegale voordelen: maaltijdcheques (8 euro), vakantiegeld, eindejaarstoelage, hospitalisatieverzekering, tweede pensioenpijler, fietsvergoeding (0,24 eur/km).
  • Zeer gunstige verlofregeling: 33 vakantieverlofdagen en 14 feestdagen per jaar.

 

Selectieprocedure

Je slaagt voor een selectieprocedure.

 

Hoe solliciteren

Bezorg ons je sollicitatiebrief, samen met je curriculum vitae en een kopie van je diploma zo snel mogelijk via personeelsdienst@lochristi.be of per post (Dorp-West 52, 9080 Lochristi). Vermeld bij jouw kandidatuur uitdrukkelijk “administratief medewerker vrijetijdsdiensten”

 

Meer info?

personeelsdienst@lochristi.be 
09 326 88 08

Nieuwsoverzicht
medewerker gezocht

Openingsuren & contact

Personeelsdienst

adres
Dorp-West 529080 Lochristi
Stratenplan
Wegbeschrijving
Tel.
09 326 88 08
e-mail
personeelsdienst@lochristi.be

Openingsuren

Vandaag gesloten

Lees meer artikels over